[Linux] (konu yok)

From: tome tome (tome@postavar.com)
Date: Wed 25 May 2005 - 23:41:47 EEST

ubuntu ya zyxel 630-c usb modemini tanıttım ama adsl-start komutunu veriyorum
timeout cevabı geliyor yeniden denediğimde ise line191:5863 terminated $connect
"$@" >/dev/null 2>&1 hatsını veriyor.
adsl-status yazdığımda ise pppoe.pid(dosyanın adı yanlış olabilir ama uzatması
doğru)dosyasını okumak için bulamadım hatasını veriyor.google da çok arattım
aynı hatayı alan çok kişi var ama kimse cevap vermemiş.cevap verirseniz çok
sevinirim.artık linux ve ubuntu bezdirmeye başladı(mp3 ve divx codeclerini
yüklememe ve çok uğraşmama rağmen totemin bunları çalmaması,mplayer hata
vermesi.....)