Re: [Linux] SUSE'de ssh problemi

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 24 May 2005 - 17:48:42 EEST

fsck genelde mount edilmemis partitionlarda guvenli sonuc verir, ama veri
kurtarma isi her zaman risktir.
 Dilerseniz baska bir diske yine Knoppix (sanirim kopete diye kastettiginiz
sey) ile verileriniizn saglam kisimlairni
aktarabilir, ya da dilerseniz partiiton full image alabilirsiniz....
 dosyalari kopyalamak icin:
cp -a
 tam imaj almak icin:
dd if=/dev/bozukdisk of=/bir/dosya/ya/da/baska/bir/partition/ama/bos/olsun
 Ya da ben kumari severim, zaten datalarim da onemsiz diyorsaniz direk
istedigini yapin gitsin.
 Kolay gelsin.