[Linux] liste kullaniminda problem

From: Ozgur Eroglu (lkdozgur@gmail.com)
Date: Sat 21 May 2005 - 21:50:32 EEST

Buranin bu soru icin dogru yer olmadigini biliyorum.Bunun icin simdiden ozur
dilerim.

Listeye gonderdigim mailleri arsivlerde gormeme ragmen,

gonderdigimde bana geri gelmiyorlar.Liste ile ilgili ayarlarin yapildigi
sayfayi

control ettim ve oradaki ayara gore banada bir kopya gelmesi gerekiyor.

Zaten saniyorum hicbir ayar yapilmasada bir kopya gelmesi gerkiyor.

Gozden kacirdigim bir noktami var acaba.

Tesekkurler