Re: [Linux] Sun Ultra 5 Linux Kurulumu Nasıl

From: Selcuk Talay (talays@boun.edu.tr)
Date: Mon 16 May 2005 - 10:00:36 EEST

Ben de ayni problemle karsilastim. Gerci biraz zaman gecti aradan ama
degisiklik olmadi ise FC3 sparc yapisini desteklemiyordu. Sizin FC3
buyuk ihtimalle 586 yapisi icin olabilir. Sparc yapisini destekleyen
yeni dagitim yoktu ben baktigimda. Fakat FC istiyorsaniz yanlis
hatirlamiyorsam "aurora " isimli bir dagitim vardi, onu indirin.

Selçuk Talay