Re: [Linux] Domain name problemi

From: beyhan@turkunix.com
Date: Thu 12 May 2005 - 03:23:49 EEST

> nası yani?

www.zoneedit.com benim adsl sabit ip var su an kendi mail serverimi ve
web serverimi kendim host ediyorum
bende turkticaret netten aldim domainname i www.zoneedit.com dan dns
yapilandirmasini yaptim su an her sey yolunda mail ftp web hatta oyun
serverimde hic problem yok www.turkunix.com yazarak
kendi makinada ki web mail ftp oyun serverini kulaniyorum..
sagilar
Beyhan Ogur