[Linux] Domain name problemi

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Thu 12 May 2005 - 22:34:11 EEST

Selam millet

Bugün hem ftp, mail ve web sunucu kurulumlarını denemek için
turkticaret.net ten bir alan adı aldım. Fakat bu konuda hiçbir bilgim
yok. Ben alan adını alıp kendi IP adresime forward yaparım diyodum ama
böyle bir işlem turkticaret.net te yokmuş. Sadece name server
tanımlayabiliyorsunuz. Bende bir name server tanımladım.
ns.benimalanadi.com . fakat turkticaret.net te hala göremiyorum.
(Acaba ucuz malın yahnisi olayımı :D ) whois de hala bilgilerim
yok. ping atınca da böyle bi
adres yok diyor.

Büyük ihtimalle bikaç güne kadar name server tanımlı hale gelmiş olur.
Tanımlandıktan sonra benim DNS mi kurmam gerekecek ? tldp.org tan DNS
le alakalı bi döküman okudum.

Bi soru daha: Bu olaylar tüm alan adı tescil firmalarında böylemi
oluyor yoksa banamı böyle denk geldi?