Re: [Linux] firefox ta indirilen yarım kalan dosyaları devam ettirme

From: Koray Sevim (ksevim@galois.iyte.edu.tr)
Date: Wed 11 May 2005 - 16:15:11 EEST

Selam,

  Soylemis oldugun sey benimde basima gelmisti ve tekrardan baslatamadim.
Bunun bir cozumu var mi bilmiyorum ama bunu birdaha yasamamak icin
firefox'un pluginlerinde flashgot var onu
yukleyip sonrada indirecegin seyi bununla indirirsen net gittiginde
flashgetten bulup tekrar download'a devam edebilirsin. Iyi calismalar.

On Wed, 11 May 2005, [ISO-8859-9] yaşar tunçez wrote:

> Arkadaşlar redhat 9.0 yüklü makinada firefox ile (indirme yöneticisi)
fedora core 3 cd lerini indiriyordum. %78 e ulaşınca internet koptu.
Download durdu. İndirme yöneticisi penceresinde ara düğmesine basıp
tekrarla diyorum ama nafile.
Şimdi gitti mi onca indirdiğim kısımlar. Sıfırdan mı başlamam
gerekiyor indirmeye?