[Linux] Acil HERKESE ILETIN ARKADASLAR LÜTFEN

From: Bilal YILDIRIM (bilalyildirim@gmail.com)
Date: Tue 10 May 2005 - 13:59:08 EEST

---------- Forwarded message ----------
From: semra_cekin <semra_cekin@mynet.com>
Date: May 10, 2005 12:42 PM
Subject: İlt: İlt: Acil HERKESE ILETIN ARKADASLAR LÜTFEN
To: Bilal Yıldırım <bilalyildirim@gmail.com>, canan komşu <
canannin@mynet.com>, Filiz Çınar <flz_civciv@mynet.com>, Gülümcan Gül <
gulumcangul@mynet.com>, Nazım Fırat <nzmfrt@hotmail.com>, Pınar Olgun <
pnarolgun@hotmail.com>

----- *Özgün İleti* -----
*Kimden :* "meralgeyik"
*Kime :* semra_cekin@mynet.com,serkancelikav@mynet.com
*Gönderme tarihi :* 10/05/2005 10:16
*Konu :* İlt: Acil HERKESE ILETIN ARKADASLAR LÜTFEN

----- *Özgün İleti* -----
*Kimden :* "kriz_antem6"
*Kime :*
*Gönderme tarihi :* 9/05/2005 15:42
*Konu :* Acil HERKESE ILETIN ARKADASLAR LÜTFEN

YU-MA-TU YT-914 Telsiz Telefon ( Caller ID'li )-Werlisa Fotoğraf Makinası-
Film + Pil + Koruma Kılıfı Hediyeli !
Peşin fiyatına 6.66 YTL
Taksitle!<http://alisveris.mynet.com/Bascuda.aspx?pId=593778&aType=product&catId=3486&affemailfooter>

Profesyoneller Mynet´ten uçar! Aradığınız profesyonel Mynet Kariyer İlan
Servisi´nde!<http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=10703&url=http://kariyer.mynet.com>

--
Bilal YILDIRIM

0212 319 00 51 0532 498 88 97