Re: [Linux] �

From: M.Baris Demiray (baris@labristeknoloji.com)
Date: Mon 09 May 2005 - 23:54:13 EEST

Merhaba,

Utku wrote:
> On 5/9/05, M.Baris Demiray <baris@labristeknoloji.com> wrote:
>
> [...]
>>
>>Peki KDE mi kullanıyorsunuz?
>
> Hiçbir fikrim yok.

ps aux|grep -i kdeinit

komutunun çıktısında klauncher ya da kicker gibi şeyler var mı? Ya da
ana menüyü açtığınızda (öntanımlı olarak en sol alttaki tuş) dikey
olarak KDE *.* yazıyor mu? Ya da Alt+F2'ye bastığınızda gelen pencerede
K olan bir simge filan var mı?

> Bir-iki gündür Firefox hata veriyordu,bugün profillerle ilgili birşey
> sordu,ben de profilimi sildim.Ne olacağını merakla bekliyorum...

Bununla ilgili olduğunu sanmıyorum. Ama aynı olay yine olduğunda
<kötü çözüm>önerdiğim yöntemi</kötü çözüm> deneyebilirsiniz.

İyi çalışmalar.

--
"You have to understand, most of these people are not ready to be
unplugged. And many of them are no inert, so hopelessly dependent