Re: [Linux] intranet web sunucu yayını

From: Onder (linux@ondergrup.com)
Date: Sun 08 May 2005 - 15:20:55 EEST

Merhaba,

DNS kurmadan intranette web yayını yapmak için
/var/www/html/ahmet_in_web_sayfasi dizinini
http://192.168.0.1/ahmet_in_web_sayfasi şeklinde görüntüleyebilirsiniz.

Eğer bu sayfayı tüm internete yayınlamak istiyorsanız, önce www.noip.com
dan bir yönlendirme alıp kendi bilgisayarınızda da apache için virtual
bir host yaratmanız gerekiyor. Eğer bilgisayarınız internete ADSL modem
vb. bir router ile çıkıyorsa routerin 80'inci portunu kendi makinanıza
yönlendirmeyi unutmayın.

--
Önder Cankurt