Re: [Linux] Philips vs Logitech (Webcam)

From: H. Yagmur AKGÜN (bezgin@gmx.de)
Date: Fri 06 May 2005 - 23:20:41 EEST

Selam Alper,

AK> 2) Philips PCVC840K TouCam Pro II

Ben bunu windows altında kullanıyorum, gayet kaliteli bir alet.
Hızı 60 kare/sn'ye kadar çıkabiliyor, ışık değişikliklerine
uyumu çok iyi (açıkcası bunun yazılımla mı donanımla mı alakalı
olduğunu bilmiyorum) ve çözünürlüğü 800x600'e kadar çıkabiliyor.
Tavsiye.

--
Görüşmek üzere,
Yağmur Akgün

... 'John Crichton, unwelcome shipmate. May you have safe transport to the hallowed realm. Actually, not our hallowed realm. That's for Hynerians. Go find your own hallowed realm. With the Ceremony of Passage completed, I declare you officially dead, and claim all your possessions for myself.' --Rygel