Re: [Linux] linux

From: yalçın karagöz (yalcin.ka@gmail.com)
Date: Fri 06 May 2005 - 13:32:05 EEST

Bence bu bahsettiğiniz sistem için Debian Woody uygundur. masaüstü olarakda
ben olsam windowmaker'i tercih ederdim. ama daha hafif pencere yöneticileri
var tabi.
Debian için debian-tr.org <http://debian-tr.org> adresine göz atabilirsiniz.
pencere yöneticileri için
http://docs.comu.edu.tr/www.linux.org.tr/windowmanager/