[Linux] Zaman sorunu

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmail.com)
Date: Thu 05 May 2005 - 15:58:26 EEST

Merhaba,

slackware 10.1 kurulu bilgisayarımın sistem saati görünürde doğru
olmasına rağmen ( Mesajı öğlen 1'e doğru atıyorum, date çıktısı , Thu
May 5 12:56:01 UTC 2005, zaman dilimi ise europe/istanbul) okul
hesabıma gelen mesajlar thunderbirdde 3 saat öncesini gösteriyor.

Bazı testler kafamı biraz karıştırıyor.
Okul hesabımla thunderbirdden kendi kendime mesaj atıyorum, webmailde
attığım mesajlar 3 saat sonrasını gösterirken, thunderbirdden (pop ile)
okurken normal saati gösteriyor.

Gmail'e gönderip popla indirdiğim mesajda saat doğru görünürken, web
üzerinden baktığımda attığım mesajın 3 saat geride olduğunu görüyorum.

Sonra okul hesabımla webden hem gmaile hem aynı hesaba mesaj atıyorum.
Pop ile indirdiğimde her ikiside 3 saat öncesini gösteriyor.

Webden baktığımda okul hesabım doğru zamanı gösterirken gmail 3 saat
öncesini gösteriyor.

Gazetelerin verdiği eklerdeki sorular gibi ama durum aynen böyle. Time
Zone konusunda bir problem yaşıyorum ama daha çıkaramadım.

Çetin Baloğlu