[Linux] antiword ve turkce

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 04 May 2005 - 19:25:56 EEST

Merhaba,
 antiword ile Word dosyalarından ps/pdf uretmeye calisiyorum ama turkce
karakterler sorunlu. antiword sanirim ghostscript ve cups'tan faydalaniyor.
su an bir yandan onlar icin turkce karakter sorunlarina yonelik
arastiriyorum. ayrica antiwordun encodingi 8859-9 olarak yaptigina eminim
(LANG=tr_TR.ISO-8859-9 vs değişik çeşitlerde farklı görüntüler elde ettiğime
güvenerek)
 Turkce karakterlerle ilgili oneriniz var mi?
 Saygilar.
Umut.
 Sistem: Gentoo 2005.0 (güncel)