[Linux] cups şifre sorunu

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 04 May 2005 - 10:11:07 EEST

Merhabalar,
Firefox ile localhost:631 yazarak yazıcımı yapılandırmak istiyorum. Ancak şifre
aşamasını geçemedim bi türlü. root olarakta ve normal kullanıcı olarakta denedim.
Cups için kde grafik arabimini kullandığımda ise yazıcıyı yapılandıramıyorum. Ağdaki
yazıcıyı görmüyor. Yazıcı FC1 yüklü bilgisayara bağlı. Diğer bilgisayarlardan çıktı
gönderebilyorum. Ancak Kubuntu yüklü bilgisayarda yukarıda anlattığım sorunu yaşıyorum.
Saygılarımla,
Bülent ŞENER