[Linux] Re: dircolors

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 03 May 2005 - 18:00:21 EEST

On Thu, 28 Apr 2005 10:58:19 +0100
 "SULEYMAN AYDIN" <saydin@anadolu.edu.tr> wrote:
> iyi calismalar,
>
> dircolors calismaz oldu..
>
> cok da kurcalayabilecek pozisyonda olmadigimdan listeye sormak zorunda
> kaliyorum [man dircolors'a 'aceleyle' bakildi]
>
> komutu nasil vermem gerekiyor?

Bir-iki kucuk mudahale ile sorunu duzeltemeyince, asagidaki iki komut
sonucunda [slackware dircolors] duzeldi..

~# installpkg ./slackware/a/*.tgz
~# installpkg ./slackware/ap/*.tgz

. . .
Bu bilgiyi yazmamin nedeni, ileride benzer bir sorunla karsilasan birisine
bilgi vermis olmak..

ve tabii ki benim yaptigimdan daha kestirme ve daha dogru bir yol da
olabilir..

. . .
Bu bahaneyle diskin yavastan yavastan olmekte oldugunu dusunmeye basladim..
arada birseyler 'bozuluyor' sanki..

Diski bozuk gosteren, ya da bozan bir linux virusu yoktur degil mi?
disk guvenligi konularindan pek anladigimi soyleyemem de...