Re: [Linux] Acil yardım! HELP HELP!!!!

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 03 May 2005 - 14:29:40 EEST

Merhaba,

Öncelikle:

- "HELP!" yazmanıza gerek yok; listedeki herkes emin olun Türkçe biliyor.
Hatta anadilleri Türkçe (ciddiyim).
- Sizin için acil olan bir konu başkaları için acil olmayabilir. Konu
kısmına "acil" yazmanız size gelen yanıtları hızlandırmayacaktır.

Sıra geldi yanıta:

On Tue, 3 May 2005, DijiTem|Elektronik LinuX Hizmetleri wrote:

> Sisteme Fedora FC3 kurdum, muhasebeci 0.5YTL kurmak için mysql'i aktif hale
> getirmem gerekir.
> Fakat bütün çabalarıma rağmen FC'de mysql'i çalıştıramadım... cürekli "ERROR
> 2002: Can't connect to local MySQL server through socket
> '/var/lib/mysql/mysql.sock' ". Lütfen yardım!

MySQL'i CD'den çıktığı gibi mi kurdunuz? my.cnf içinde herhangi bir ayar
yaptınız mı*

Saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr