Re: [Linux] mysql baglatisi

From: beyhan@turkunix.com
Date: Tue 03 May 2005 - 00:43:58 EEST

> kesinlikle eminim config.inc.php yi dogru editledim ayrica daha once
> freebsd dede kulanirken hic bi problem ile karsilasmiyordum..
>
> tesekkurler
>
> Beyhan Ogur
phpMyAdmin 2.6.2 sürümüne HOŞGELDİNİZ....

phpMyAdmin MySQL sunucusuna bağlanmayı denedi sunucu bağlantıyı reddetti.
config.inc içerisindeki bilgisayar adresini(host) , kullanıcı adını ve
şifreyi kontrol edin ve MySQL sunucusunun yöneticisi tarafından size
verilen bilgiyle uyuştuğundan emin olun.

Hata
MySQL çıktısı:

#1045 - Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO)

hata bul root kulanicisini giriyorum ve dogru password giriyorum