[Linux] Linux te donanım testi

From: Solaris List (solarislist@gmail.com)
Date: Mon 02 May 2005 - 13:48:28 EEST

Merhaba;

Linuxde donanımı testi(arızalı olup olmadığını anlamak için) yapacağım
bir araç varmıdır. Kullandığım sunucular; Proliant DL 580 ve hp
sitesinden Insight Manager ile ilgili birkaç pogram indirdim. Ancak
tam istediğim gibi sonuçlar vermedi. RAM de arıza olabileceğini
düşünüyorum. Diagnostics tarzı bir programla donanım testi yapmak
istiyorum.