[Linux] Hotplug Event'i Yaratmak - Ustadlar Yardım Lütfen..!

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 01 May 2005 - 02:17:11 EEST

Selamlar,

Laptop'umda bir adet Wireless ve Bluetooth'u aktif yapmak için tuş
bulunuyor. Bu tuşu açtığımda dmesg'e şu satır ekleniyor:

usb 3-2: new full speed USB device using ohci_hcd and address 7

Ayrıca lsusb komutunun çıktısına da şu ekleniyor:

Bus 003 Device 008: ID 049f:0086 Compaq Computer Corp.

Device 008 olmasının nedeni sanırım denemelerim için devamlı açıp
kapatmam :) O sayı devamlı artıyor... Yukardaki dmesg satırının
sonundaki 7 de 8 oluyor mesela..

Her neyse esas soracağım soru, bu 2 bilgiyi kullanarak bu tuşa
bastığımda otomatik olarak ndiswrapper modülünü modprobe ya da rmmod
yapması... Bunun için ACPI ve Hotplug'la ilgili bulabildiğim tüm
dökümanları okudum ama genel olarak istediğim şeyi elde edemedim. Bana
yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler...