Re: [Linux] nforce2 fedora core 3

From: devkan (devkan@inonu.edu.tr)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 14:46:09 EEST

bios güncelemesini de yaptım. fakat değişen bir şey olmadı. ama fedora
core 2 de sorunsuz çalışıyor ama fedora core 3 'ü kurmayı deneyice
herhangi bir hard disk bulamadığı için hatayı veriyor.

--
Arş.Grv. Devkan Kaleci

İnönü Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü 44069 Kampüs/Malatya

devkan@inonu.edu.tr