RE: [Linux] Re: [Linux-ag] dosyada satir silme

From: Aydın Kayaz (aydinkayaz@gmail.com)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 14:41:01 EEST

 Olayı tam anlamamış olmakla beraber eğer bahsettiğiniz doya metin dosyası
ise ve sisteminizde vi varsa dosyanın içindeki tüm Melahatları silebilir
veya başka bişey ile değişebilirsiniz. Bunun nasıl yapıldığını bilmiyorum
ama yapılabileceğini biliyorum :)
Kolay Gelsin

Saygı ve Sevgilerimle;
Aydın KAYAZ