[Linux] Re: FTP

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Tue 29 Mar 2005 - 05:41:28 EEST

Merhaba,

NetBSD'nin ftp istemcisi olan tnftp'yi öneririm. (Yaw aslında ağzıyla
kuş tuttuğu falan da yok ya... alıştık bir kere :) Bu arada tnftp komut
satırında çalışıyor.

Belki de sizdeki kapanmaların nedeni program içindeki bir hatadan
dolayıdır. CVS'den son sürümü çekip derledikten sonra da aynı sorunla
karşılaştınız mı? (Bu son adımı denerseniz daha iyi olur. Hem program
içinde bir bug varsa da, raporlarız bir sonraki sürümde düzeltilmiş
olarak gelir.)

Bir de konsolda ncurses kütüphanesine sahip grafik arayüzü olan ftp
istemcileri var ki, işte onu yüce Gugıl divanında dile getirmek lazım.

İyi çalışmalar.

Kendi kendime dialog:
  Ä°nsanların gFTP'den çektikleri nedir anlamıyorum :) Birileri
  durduk yere kapanıyor diyor; 5 dk. sonra da listede baÅŸka
  bir ileti: "Hayır efendim! Bende çatı çatır çalışıyor."