[Linux] Cron ile ilgili

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 28 Mar 2005 - 03:46:38 EEST

Merhaba,

Cron'la ilgili 2 sorum olacak. Debian kullanıyorum. /etc/cron.allow ve
cron.deny dosyaları bulunmuyor. Kendi kullanıcı adımla crontab deneme
diyerek cron için job ekleyip çıkarabiliyorum. Kimlerin ekleyip,
kimlerin ekleyemeyeceğini nasıl belirleyebilirim bu dosyalar yokken
Debian'da ?

2. sorum ise deneme amaçlı olarak 2-3 dk sonrasına şöyle bir deneme yaptım:

tunix@tunix:~$ cat deneme
39 3 * * * /usr/bin/beep-media-player --play
tunix@tunix:~$

Bu dosyayı crontab deneme diyerek ekledim. Ancak beklediğim zamanda bu
görevi yerine getirmedi. Ve bana mail atarak şöyle birşey yazıyor: