[Linux] Debianda /var/apt/cache altındaki paketler

From: Kerem Köy (keremkoy@gmail.com)
Date: Tue 29 Mar 2005 - 22:45:09 EEST

Merhaba,

Biraz debian sorusu oldu ama kusura bakmayın :-)
Debian Sarge kullaniyorum. /var/apt/cache altindaki .deb paketlerini bir
cd ye yedekleme amaçlı kaydettim. Cd yi apt-cdrom add ile source.list e
eklemek istedim. Ancak apt-cdrom -f add komutu sonrası

"Scanning Disc for index files.. Found 0 package indexes and 0 source
E: Unable to locate any package files, perhaps this is not a Debian Disc"

hatası aldım. cd nin icindeki paketleri görebiliyorum ama bunları
kullanamıyorum
/var/apt/cache altındaki paketlerin yedeğini nasıl alabilirim ?

selamlar
Kerem