Re: [Linux] FC4 Test Önyükleme prob. devam ediyor.

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 19:14:01 EET

Selam,

Sistemi rescue modda açtıktan sonra

# chroot /mnt/sysimage

komutuyla yeni root olarak kurulumunuzun root part. ını bağlayın. Sonra

# mount /boot

ile boot part. ı da bağlayın (fstab dan gereken bilgiyi alıp mount edecektir eğer disk değiştiyse /etc/fstab ı açıp diskleri düzenleyiniz)

grub.conf u düzenledikten sonra;

# grub-install /dev/hdx

ki burada x diskinizi gosteriyor (hani grub.conf da da değiştirmiştiniz..)

eğer herşey yolunda gittiyse işiniz bitti demektir.

Kolay gelsin,