Re: [Linux] Slackware de klavye sorununa devam...

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 16:30:16 EET

Selamlar..

İnanmamak için bir sebep yok. Biz bu sorunların çözümünü getirmek için
bir hayli uğraştık.

Klavye sorunu çözebilmek için uğraşmanız gereken şeyler bundan daha
fazla. Bu tür yaklaşımlar sorunun bazı parçalarını çözebilir. Ama
örneğin, mc'de Türkçe yazamama gibi sorunlarınız devam eder.

Kısa yoldan, sadece klavye, font gibi sorunlar için, pardus rootfs veya
paket deposundan alacağınız kernel ve ilgili dosyaları
("lat5-16.psfu.gz" vs. gibi) kullanmayı deneyebilirsiniz. En ileri ve
nihai çözümler şu an için *yalnızca* PARDUS'ta bulunuyor. Umudumuz bu
düzeltmelerin diğer dağıtımlara yaygınlaşması. Şimdilik, bir PARDUS
LiveCD edinmeniz sanıyorum hazır binary olarak işinizi kolaylaştırır.

Saygı ve sevgiler..