Re: [Linux] debian'da ekran sorunu

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 13:45:24 EET

Aynı parametreyi verdim, şimdi text ekranında çalışan bir linux'um oldu
sonunda... Şimdi sıra geldi grafik ekranı kullanmaya. Onu nasıl
yapılandırıcam diye bir soru sorsam çok mu saçma olur? Sanırım ekran kartımı
tanımadı. startx diyorum hata mesajları ile doluyor ekran. bilgisayar sis650
chipsetli bir notebook. çook önceleri mandrake 10.0 denemiştim ekranı düzgün
tanımıştı ama debian tanıyamadı (ya da ben tanıtamadım desem daha doğru
olacak) Kolayına kaçıp debian'dan vazgeçip başka bir sürüm kullanmak da
istemiyorum, başlamışken acı çekeyim biraz. :)