Re: [Linux] ftp de upload edilen dosyanın +x izini ile kopyalanması

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 23 Mar 2005 - 21:34:48 EET

Merhaba,

Wed, 23 Mar 2005 18:35:19 +0200 tarihinde Cenk Saver
<penguen@medyaserver.net> soyle yazdi:

CS> proftp kurulu bir ftp server ım var. Buraya upload edilen her dosyanın
CS> çalıştırma izni verilmiş olarak upload edilmesini istiyorum. Sanırım
CS> umask değeri bu çalıştırma bitini kâla almıyor. Bunu hangi yöntemle
CS> yapabilirim acaba?
http://www.proftpd.org/docs/directives/linked/config_ref_Umask.html

Kendi dokumanlarina gore bunu isteseniz de yapamiyorsunuz. Illa yapmak
istiyorsaniz, kodunda guvenlik nedeniyle yaptiklari bu engellemeyi
kaldirmaniz gerekecek.

                               Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693