[Linux] Slackware de adsl modem sorunu+...

From: Okan Çetin (okancetin@gmail.com)
Date: Mon 21 Mar 2005 - 16:00:30 EET

Herkese merhaba;
Emektar mandrakemden vazgeçip, slackware kurdum. Adsl modem
ayarlarında sorun yaşadım. Yaptıklarım:
    /etc/rc.d/... altındaki inet1 config dosyasının içini:
    IPADDR: " "
    NETMASK:"255.0.0.0"
    USE_DHPC:"yes"
    DHPC_HOSTNAME:" "
    -----
    gateway: 10.0.0.2 //adsl modemin ıp adresi. modem marka : origo adsl router

Åžeklinde deÄŸiÅŸtirdim.

Bu yaptıklarımda bir hata/eksik var mı? Yoksa külliyen yanlış mı? Bu
ayarların nasıl yapılacağına bi ışık tutatsanız sevinirim.

Sorun 2 ]: adduser ile kullanıcı kaydettim. Fakat bu kullanıcı ile
sisteme girdiÄŸimde sistemi kapatma/yeniden baÅŸlatma yok oluyor. Sadece
logout geliyor. Kapat/yeniden başlat ın olması için yapmam gerekenler?

Sorun 3 ]: Klavye olarak latintr_q yu seçmeme rağmen türkçe
karakterler doğru olmuyor. Başka q alternatifi de yok. Bunun da mı var
ince ayarı?

İnternete giremediğim için bu iletiyi Pardus tan yazıyorum. (Zor
günlerin kurtarıcısı ;) )
Sorular biraz uzun oldu ama ne kadarına yanıt alabilsem kardır.

İyi çalışmalar...
OkanÇEtin