Re: [Linux] Fwd: [TurkeyHighTech] Laptopla hop hop degis ton ton donemi

From: Fatih Avcu (fatih@inonu.edu.tr)
Date: Sat 19 Mar 2005 - 14:17:04 EET

Sipariş mi vereceksiniz

öncelikle maliye bakanının zorla öğretmenlerden aldığı %18 KDV ekleyeceksin. tabii
öğretmen 1100$ nasıl bulupta peşin alacak. gidip kredi çekeceksiz onunda faizi var (1.6
galiba) oldumu sana 1500$ civarı. zaten peşin fiyatına 12 ay ve fazla taksit yapan
yerler vardı. şimdi değdimi öğretmenler günününden buyana tam 6 ay kayıp