[Linux] YKB Bankasi ve HATALI MID hatasi

From: Huseyin A. Ozbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Mon 21 Mar 2005 - 09:41:57 EET

Merhaba
Calistigim firmanin elektronik ticaret sitesini yapiyorum, YK Bankasi'na
php'ye Java destegi vererek ulastim ama bir turlu basarili bir kredi
karti islemi gerceklestiremiyorum. Surekli

Result : 0 (Not Approved...)
Error Knowledge
Response Code : 148
Response Text : HATALI MID & FARKLI IP

hatasi aliyorum.

Banka'nin cevabi soyle oldu:
"
Yaptığınız işlemlerin loguna baktığımda aşağıdaki verileri gördüm. İşlem
yapılırken, sizin taraftaki server'ın saati 12:49:00 gözüküyor. İşlem
yapılan zaman ise 10:51:24. Aradaki zaman farkı yaklaşık 2 saat.

Mid: 6700000067, Error! Time doesn't match,
Merchant T: Wed Mar 09 12:49:00 GMT+02:00 2005,
YKB Interval :Wed Mar 09 10:51:24 GMT+02:00 2005
"
Problem time zone'dan herhalde diyoruz, fark iki saat oldugu için. Ne
kadar uzerinde calisti isem cozemedim.

[root@huseyinlinux root]# date
Mon Mar 21 08:55:10 EET 2005

[root@huseyinlinux root]# cat /etc/sysconfig/clock
ZONE="Europe/Istanbul"
UTC=true
ARC=false

[root@huseyinlinux EP_v2_74_MS2]# clock
Mon 21 Mar 2005 09:38:05 AM EET -0.392404 seconds

Deneme yanilma 'da fayda etmiyor. system-config-time kullanarak Network
Time Protocol'u enable ediyorum, Time Zonu Istanbul'a aliyorum,
Londra'ya aliyorum fayda etmiyor.

http://wiki.ehow.com/Change-the-Timezone-in-Linux adresinde Warning
basligi altinda "Some applications (such as PHP) have separate timezone
settings from the system timezone." diyor ama php.ini'de bu konuya dair
bir sey rastlamadim.

Arti php kodunun içine yazdigim
putenv('TZ=Europe/Istanbul');
satirininda bir faydasi olmuyor.

YK Bankasina baglanmaya calisaniniz, bu tip bir problem yasayaniniz
oldumu hiç? Toshiba 5100 notebook ve FC2 kullaniyorum.

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey