[Linux] linux komutları

From: Okay ÇAVUŞOĞLU (okaycavusoglu@ttnet.net.tr)
Date: Sat 19 Mar 2005 - 11:44:48 EET

Merhaba arkadaşlar ben linux'la yeni tanıştım. Linux hakkında hiçbirşey bilmiyorum ama baya ilgimi çekti. makineme linux kurdum. Linux Öğrenmeye nereden başlamalıyım. Bilgi verirseniz sevinirim. Sanırım bunun da windows'un dos'u gibi bir komut penceresi var. Bu pencerede kullanabileceğim kamutları açıklayıcı türkçe bir belge varsa ve gönderebilirseniz sevinirim.