Re: [Linux] MPlayer ve wmv dosyalari

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 21 Mar 2005 - 13:56:51 EET

Selamlar..

PARDUS Deposundaki mplayer'i (+patch'ları) derleyip kullanmayı bir
deneyebilirsin.. Yada, PARDUS CD'sindeki binaryleri doğrudan kopyalamayı
bir deneyebilirsin.

Bu soruna genelde TR uyumsuzluğu sebep oluyor. PARDUS deposunda bu
sorunlar giderilmiş halde. Elbette, UTF-8 kullanıyorsan..

Saygı ve sevgiler..