Re: [Linux] Mandrake 10.1 Laptop CPU kullanimi

From: C. Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 10:33:06 EET

merhaba;

Mandrake 10 da kde ile birlikte ekranda bir fis ikonu ile kendini
gosteren klaptop programinin ayar bolumune gecip acpi'yi aktif hale
getirirseniz (ki bu ayar son sekme sayfasinda idi sanirim) istediginiz
bu gibi ayarlari kolayca yapabilrisiniz. Aktif yapana kadar orada bir
suru secilemeyen ama sizin sorunuzun tam karsiligi olan dugmeleri zaten
gormus olacaksiniz. Daha fazla kontrol isterseniz istediginiz ayarlar
acpid deamonu ile yapiliyor.

İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN