[Linux] Toplu Rpm yukleme

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin.gomleksizoglu@gmail.com)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 02:18:43 EET

Merhaba,

Suse 9.2 kullaniyorum. Toplu olarak cektigim rpm dosyalarini
yuklemenin kolay bir yontemi var midir? Deneme yanilma ile kurmaya
calisiyorum ama eminimki en azindan hangi sira ile rpm dosyalarinin
kurulmasi gerektigini belirlemenin bir yontemi vardir.

Google'da "batch rpm install" diye arattigimda cok birsey bulamadim.
Nasil yapilacagini bilen veya uygun keyword'ler verebilen olursa
simdiden tesekkur ederim.

Iyi calismalar
Huseyin