Re: [Linux] ssl li sayfada "This page con tains both secure and nonsecure items" uyarısı

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 14 Mar 2005 - 14:28:47 EET

Overlib isminde bir javascript kutuphane var. Bu kutuphane
icinde ssl icerisinde izin verilmeyen (ama nerede dokumante
edildigini simdi hatirlayamadigim) fonksiyonlardan kullanilmis.
Ben de overlib'in eski bir versiyonunu kurdum, o versiyonda
daha az ozellik vardi ama bahse konu ssl ile dost olmayan
fonksiyonlar icermediginden sorunsuz calisti.

Bir baska seferde javascript icerisinde bir include, baska domainden
dosya cagiriyordu (resim). Bu durumu ayni domain ama
ssl icermeyen http includelari ile de test ettim problemliydi.

Iste size yasadigim 3 durum, 3 tecrube. Bunlardan birine
uydurabilirseniz sorununuz cozulur, yoksa hep beraber
ogrenmek icin bekliyoruz :)

Saygilar.
Umut Demirhan

On Mon, 14 Mar 2005 11:20:41 +0200, Cenk Saver <penguen@medyaserver.net> wrote:
> include ve ya harici bir siteye atıf derken;
>
> yine http li sekilde kalmıs olabilcegini mi kastediyordsunuz?
>
> Umut wrote:
> Bu soru daha önce de sorulmustu.

Sayfanizda eger javascript kullaniyorsaniz
> kodlari kontrol
etmeniz gerekebilir. Kodlarin icinde bir include ya da

harici bir siteye bir atifta bulunuyor olabilir.

Saygilar.