Re: [Linux] mandrake 10.1 için c++

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Mon 14 Mar 2005 - 10:49:40 EET

On Mon, 14 Mar 2005 09:46:59 +0200 (EET), N33063 <33063@mynet.com> wrote:
> ben yeni bir linux kullanıcısıyım.
HoÅŸgeldin:)
> bilgisyarıma mandrake 10.1 ykledim.
> c++ çalışmak istiyorum. systemden configirasyona ordan packaging ve
> install sofware den neyi tıklamam gerekiyor c++ yüklemek için.
Bu iÅŸlemi ALT+F2>mcc komutuyla Mandrake Control Center'dan gorsel
arayuz kullanrak yapabilirsin. Ama ben yine de oncelikle
http://belgeler.org'u tavsiye ederim. Paket kurulumu ve linux hakkında
ayrintili bilgi bulabilirsin. Bu sekilde olusacak herhangi bir
hatayada onceden hazirlikli olmus olursun.

> cvplayan herkese teşekkürler.
Kolay gelsin.