[Linux] WMware Üzerinde Disk Bölümleme

From: Mehmet Gani Tombalak (mehmetgani@yahoo.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 15:23:02 EET

Arkadaşlar merhaba,

Gruba yeni üyeyim soracağım soru daha önce sorulduysa
özür dilerim.

Windows XP üzerinde WMware 4.5.2 build-8848 kurdum ve
bunu üzerine Slackware 9.1 kurmak istiyorum gerçi
Slackware 9.1 zaten makinemde kurulu fakat yer
ihtiyacından dolayı böyle yapmam gerekiyor.

Sorun şudur ki WMware açıp Slackware 9.1 Cd si ile
boot edip açtıktan sonra fdisk yada cfdisk ile
bölümlemem gerektiği uyarısını alıyorum konsolda
cfdisk yazınca "FATAL ERROR Cannot open disk drive"
hatasını alıyorum.
Hatta Partition Magic disketleriyle WMware ı başlatıp
bölümleri oluşturdum Slackware yine bu disk
bölümlerini görmedi.Fakat Gelecek Linux 2.0 'ı
rahatlıkla kurabildim ama ondada LILO boot etmedi :)
.Bölümleme sorununu nasıl aşabilirim?Yardımlarınız
için şimdiden teşekkürler.

İyi Çalışmalar

Mehmet Gani TOMBALAK