Re: [Linux] Squid'de MSN Messenger yasaklanabilir mi?

From: Bilal YILDIRIM (bilalyildirim@gmail.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 14:20:55 EET

Arkadaşlar debian sarge Debian GNU/Linux 3.1 (Sarge) kuruyorum.
Diskleri Bölümlenin altında herhangi bir işlem yapmadan geçmek
istoyurum. Fakata "kök dosya sistemi yok" şeklinde bir uyarı veriyor.
Ve kurulum devam etmiyor. Daha öncesinden ext2 ve takas alanı
yarattmıştım. Ayrıca makinada ntfs bölüm de var.

Yardımcı olur musunuz? Ben bu hatayı nasıl düzelteceğim.