Re: [Linux] Squid'de MSN Messenger yasaklanabilir mi?

From: Baybars Uzunoglu (baybarsu@gmail.com)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 16:08:23 EET

Merhaba

aslinda istemeden 1 kere yasakladim sonra da acmak icin ugrasmistim:-)
dansguardian + squid kullaniyordum o zaman ve giden isteklerin tumunu
dansguardian'a yonlendirmistim, dansguardian'in el degmemis
konfigurasyonu ile
/etc/dansguardian/bannedextensionlist
dosyasina bakarsaniz butun dosya uzantilarini kisitliyor:-) ve tabiki
msn'e baglanamiyor kullanicilar, sanirim msn'in serverlarinda
"gateway.dll" diye 1 dosyaya baglaniyor msn'in client'i ve dll
uzantili dosyalarin download'i yasak oldugu icin dansguardianda
kullanicilar msn'e giremiyorlardi, ben de
"/etc/dansguardian/bannedextensionlist" dosyasindan *.dll ve "*.com"
uzantili dosyalarin indirilmesine izin verince kullanicilar msn ' i
kullanabilmisti, sadece tecrubemi anlatiyorum iyi bir yontem degil
denemeyin ama demek ki istemeden de olsa yasaklayabildim.

iyi calismalar
Baybars Uzunoglu