[Linux] openoffice writer da sayfa numaralandırmasi

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Wed 09 Mar 2005 - 21:30:50 EET

Merhaba,

Openoffice writerda yazdigim belgede sayfa numaralarını koymak istiyorum
fakat bir türlü nerden eklenebileceğini bulamadım Ekle > Alan Öğeleri >
Sayfa numarası dediğim zaman imlecin bulunduğu yere sayfa numarasını
yazıyor. Benim yapmak istediğim her sayfanın sol üst köşesine sayfa
numarasını yazdırmak. Bütün menüleri kurcaladım bir türlü bulamadım,

Yardımlarınız için teşekkürler.