Re: [Linux] apache ve mht

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Wed 09 Mar 2005 - 17:36:43 EET

Merhaba

Dediğiniz şekilde sorun kısmen çözüldü

message/rfc822 olarak buldum mime type ı
(http://filext.com/detaillist.php?extdetail=MHT
http://www.w3schools.com/media/media_mimeref.asp )

su an arkaplan vs. dogru görüntüleniyor ancak resimleri
görüntülüyemiyor. Gerçi bir başka sitede mimetype text/x-mht olarak
belirtilmiş onu da denedim ama sonuç alamadım.

Enson çare kullanıcıyı mht kullanmaktan vazgeçirmeye çalışacağım :)
Ama bunun dışında birşey gelmiyor şu an aklıma. Yardımlarınız için
teşekkürler.