[Linux] apache ve mht

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Wed 09 Mar 2005 - 13:32:20 EET

Merhaba

Apache/2.0.50 kullanıyorum. Daha önce 1.3 versiyonuna sahip sunucuda
doğru olarak görüntülenebilen .mht uzantılı dosyaları yeni sunucuya
aktardığımda sanki ie dışında bir browserla bakıyormuşum gibi format
tarayıcı tarafından desteklenmiyor diyor ve sayfa düzgün olarak
görüntülenemiyor.

Google da "apache + mht" olarak arattığımda kayda değer birşey
bulamadım. Konfigürasyon dosyasına eklemem gereken bir şey mi var ? Yada
bu iş için bir modül mü gerekiyor acaba ? Cevaplar için şimdiden
teşekkürler.