Re: [Linux] Xserver

From: Baybars Uzunoglu (baybarsu@gmail.com)
Date: Wed 09 Mar 2005 - 08:40:08 EET

Merhaba,

Ben soyle yapiyorum (debian'imda)
kullandigim cekirdegime uygun kernel-headers yukluyorum ve

http://www.nvidia.com/object/linux.html

adresinden en son nvidia surucusunu cekiyorum.

Ornek olarak,

sh NVIDIA-Linux-x86-1.0-6629-pkg1.run
–kernel-include-path=/usr/src/kernel-headers-2.6.8-2-686/include/

nvidia suruculerini kuruyorum, modconf ile kontrol ediyorum,

dpkg-reconfigure xserver-xfree86

ile de x server'imi ayarliyorum, fakat debian yontemi de
kullanabilirsiniz (suruculeri kurmak icin)

http://home.comcast.net/%7Eandrex/Debian-nVidia/installation.html

iyi calismalar
Baybars Uzunoglu