RE: [Linux] yardiiiimmmmm!!!

From: Özgür Gürsoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 19:28:24 EET

Mail Server Konusunda Enver Altin' in bir cevabi vardi :

OpenGroupware.org[1] ve Novell'in Groupwise yazılımları çözüm olabilir.

Groupwise bildiğim kadarıyla özgür yazılım değil.

İyi çalışmalar,

[1] HYPERLINK "http://www.opengroupware.org/"http://www.opengroupware.org/

--

Enver ALTIN | HYPERLINK "http://skyblue.gen.tr/"http://skyblue.gen.tr/

Software developer @ Parkyeri | HYPERLINK "http://www.parkyeri.com/"http://www.parkyeri.com/

Faks konusunda da diger arkadaslarin cevaplari vardi : :-)

HylaFax kullanabilirsin...

_____

From: linux-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Huseyin Mercan Sent: Monday, March 07, 2005 6:11 PM To: linux@liste.linux.org.tr Subject: RE: [Linux] yardiiiimmmmm!!!

Arkadaslar,

Bana birisi FreeBSD ve Linux dagitimlari arasinda ne fark oldugunu anlatir mi lutfen. Cildiracagim. Hangisi daha kullanisli olur? Ben yeni linuxculardanim. Deniyorum durmadan ama, bir yolda ilerlemek istiyorum. Deneme yanilma kolay olmuyor. Mesela benim en yakin ihityacim, microsoftun Exchange serverinin yerini kolayca alabilecek ucretsiz bir posta serveri. Kurayim, e postalari yedekleyim, kontrol edeyim arsivleyim. Web den erisim olsun, Microsoft outlooklarla uyumlu olsun. ISP'den alayim iceride dagitayim. Bir de fax icin kagit kullanmak cok ziyan geliyor bana. Bunu dijital yapmak icin onerebileceginiz bir sey varmi. Yine ucretsiz tabi. :-) Herkese tesekkurlar, iyi calismalar.

Huseyin mercan

_____

From: linux-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Selcuk Talay Sent: Monday, March 07, 2005 4:05 PM To: linux@liste.linux.org.tr Subject: [Linux] evolution?

Merhaba, Ben mandrake 10.1 üzerinde e-posta için evolution2 kullaniyorum. Sormak istedigim 2 soru var. 1) Evolution'da gelen e-postalar üzerinde bulunun bağlantılara dokunduğumda "default" olarak konqueror çalışıyor. Bunun yerine firefox çalışmasını nasıl ayarlayabilirim?(Tabii ayarlanabiliyor ise...) 2) Evolution dan başka tavsiye edebileceğiniz programlar nelerdir.

Teşekkürler

Selçuk Talay

-- No virus found in this incoming message. Checked by AVG Anti-Virus. Version: 7.0.308 / Virus Database: 266.6.0 - Release Date: 02.03.2005

-- No virus found in this outgoing message. Checked by AVG Anti-Virus. Version: 7.0.308 / Virus Database: 266.6.0 - Release Date: 02.03.2005