[Linux] sistem sürekli çöküyor

From: ~Utku~ (utkutanrivere@gmail.com)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 23:25:07 EET

sistemim sürekli çöküyor.(fedora core 3) yüklüyorum ama bu çöküşlerin
ikisinde yüklemek gerçekten çok zor oldu.dosyaların yükleneceği yeri
(sabit disk) bulamadı,aleti biraz hırpalayınca diskin dişleri geçti
sanırım ama sürekli oluyor böyle ve dediğim gibi şimdiye kadar iki
tanesi çok zorladı beni.yükleyeli bir ay veya üç hafta oldu.çökmeden
önce hep bilgisayar takılıyor,bilgisayarı kapatırken de düzgün bir
biçimde kapatıyorum.ne oldu anlayamadım...

--
Utku Tanrıvere
Bilgisayar Operatörü