[Linux] intel centrino wireless sorunu

From: Osman S. Borutecene (osman2@visnum.com)
Date: Fri 04 Mar 2005 - 17:22:47 EET

Selamlar,

Benim notebook'un wireless sorununu bir turlu çozebilmem mumkun olmadi.
sourceforge daki ipw2100 driver dan haberim var fakat o adreste yeterli
kurulum bilgisi maalesef yok, soyle ki, klasorlerin yerleri bile
dagitimdan dagitima farkediyor ve benim seviyemde bir kullanicinin
muneccimlik yapmadan dogru yerleri bulmasi cok zor. En son mandrake icin
bir rpm buldum ve sirf bu is icin linux distrosu olarak mandrake
yukledim ama o da sonuc vermedi. Sanirim wpa ve wep arasinda da fark var
linux acisindan (bu rpm, diger driverlar vs. acisindan).

intel pro wireless 2100 karta sahip bir notebook'u olan ve bu problemin
ustesinden gelmis olan bir arkadas ariyorum. sanirim ancak boyle biri
ihtiyacim olan ayarlardan bana bahsedebilecek.

simdiden tesekkur ederim.

Osman.