Fwd: [Linux] cdrecord 999 hizda yazmak..

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 09:37:50 EET

ozur..

sistemler aralarinda mektubumu 'bounce back' etmis..
umarim bu kez gider.

  --- the forwarded message follows ---

attached mail follows:

On Wed, 02 Mar 2005 14:11:29 +0200
 "M.Baris Demiray" <baris@labristeknoloji.com> wrote:

> Merhaba,

> durumda; o
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Burasi append="hdc=ide-scsi" seklinde olacak.

Haklisiniz.
Aceleden tirnaklari yanlis yazarak mektuba koymusum. lilo.conf icinde
dogrusunu yazmisim.

Append iki farkli satirda olunca '~# lilo' komutunu calistirmiyor.
 'iki kere append var, ve filanca satirda' diyerek uyariyor. O nedenle
'koyamiyorum' demistim.

ve ayrica onerdiginiz gibi;

 append="hdc=ide-scsi mem=256"

Seklinde yazinca da cok ilginc bir sey oldu!.
Acilista, sistem guzelce biosu geciyor; guzel penguen resmi altinda
calisan betikler/hatalar vb. birer birer geciyor; LILO ekrani cikiyor
[tamam! diyorum].
Linux yazisina 'enter' diyorum.
Linux yuklenmeye basliyor.. basliyor... basliyor... gidip yemegime
deam ediyorum, geliyorum... ama ekran siyahhh bir sekilde kalmis..
Lilo hatasi olsa LI gibi bir yerde kalmasi lazim, ama lilo isini
bitiriyor da baska bir yerde 'takiliyor'.

Hani bir gun bir arkadasiniza 'muziplik' yapilmak istenirse, guzel bir
yontem bile olabilir.. :-))

Bu da yeni bir tecrube ve bilgi; en azindan benim icin.

ikinci bir deneme yapiyorum [aslinda bir cok deneme var; ama burada
ikincisi diyelim]:

 append="'hdc=ide-scsi' 'mem=256'"

seklinde yazinca bu sorun yok.. sistem guzelce aciliyor ama cdrecord
gene isini yapmiyor.

Henuz sonuca ulasamadim ama yeni seyler ogrendim.
Bilgi icin cok cok tesekkurler.

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr