Re: [Linux] [Fwd: [Fwd: Slackware kurulum]]

From: Ekin Meroglu (ekin@fisek.com.tr)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 11:43:15 EET

Merhaba;

Tue, 01 Mar 2005 09:40:40 +0200 tarihinde
Atilla Aydogdu <aydogdu1@itu.edu.tr> yazmis:

> Merhaba
>
> Slackware 10.1 'i CD'den kurmaya çalıştım.
> Kurma işlemi tamamlanıp Bilgisayar yeniden açılışta
> GRUB yazıp kalıyor. Yeniden yüklemeden düzeltmek
> mümkün mü?, değil ise bu hataya sebeb olmamak için ne yapmalıyım.
>
> Selamlar

Kurma islemi sirasinda LILO kurdunuz mu?
Slackware'de öntanımlı yükleyici lilo ve kurulu programi bu konuda size birkac secenek sunuyor (otomatik veya elle kurulum vs.) .
Eger kurulum sirasinda kurmadiysaniz, sisteminizde daha önceden bulunan bir GRUB'la karsilasiyorsunuz demektir.
Sistemizde baska bir dagitimi da GRUB ile acmak durumunda iseniz, bu GRUB'i slackware'in oldugu disk bolmunu de acacak sekilde yapilandirmalisiniz, ama sorun sadece slackware'in acilmasi ise sisteminizi cd'den acarak lilo'yu MBR'ye yazabilirsiniz.

Ekin.
ekin@fisek.com.tr

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694